Opel Zafira
  • Czy warto wykupic assistance.

    Przede wszystkim mozna zyskac bezpieczeństwo i pomoc, niezależnie od miejsca awarii. Do tego, jest to zabezpieczenie nie tylko przed usterkami auta, ale także przed naszym zwykłym gapiostwem (ręka w górę, komu się to nie zdarza). wielu ubezpieczycieli ma do zaoferowania pomoc w takich sytuacjach jak …
  • Samochodowe sklepy internetowe.

    Sklepy samochodowe sa na dobre wprowadzone w krajobraz polskich miast i mieścin, ukazując najnowocześniejsze samochody i osiągnięcia technologiczne dostępne na rynku i czarując klientów fascynującymi promocjami czy bogatymi bonusami. Biznes autami szczególnie na starym kontynencie prosperuje, a prawdziwą jego siłę można zaobserwować przeglądając internet. Szukając …
  • Wpadka w aucie.

    To, że życie potrafi byc niezwykle ciekawe, oraz zaskakujące przekonałam się już kilka razy.Zawsze prawie były to zbiegi okoliczności, wystrzałowe niespodzianki mojego partnera, które szalenie kochałam albo też sama wpadałam na szalony pomysł, który w mig realizowałam. Dziewczyna opisuje, ze jej zycie nie było nigdy …
Kalendarz
April 2013
M T W T F S S
    May »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Złomowanie powypadkowych aut

Pewnego razu zgłosił się do nas właściciel szanowanego 15 letniego Opla corsy z uszkodzonym w wyniku stłuczki przodem: wgnieciony przedni zderzak i błotnik, zdeformowana maska silnika i zbity reflektor – wyjaśnia Piotr Adamczyk, dyrektor Biura Likwidacji Szkód, Concordia Ubezpieczenia. – Wyceniając szkody okazało się, że naprawa będzie kosztować 4850 zł, a wartość pojazdu wyceniono na 4750 zł – dodaje.Patrząc pod względem ekonomii samochodu nie opłacało się już naprawiać. Ubezpieczyciel wypłacił osobie poszkodowanej róznicę między wartością pojazdu tuż przed szkodą a wartością tego samego pojazdu po wypadku. O losie pojazdu decyduje jego właściciel może go złomować, naprawić lub odsprzedać.Niektóre zakłady proponują odkupienie wraku. Piotr Dyszlewicz, który jest szefem biura likwidacji szkód w Ergo Hestii, zaznacza, że zdarzają się przypadki, kiedy auta z niewielkimi uszkodzeniami kilku elementów nadal jeżdżą po drogach bez naprawy, choć z punktu procedur ubezpieczeniowych powinny trafić na złom. Kiedy szkoda zostanie uznana za całkowitą ludzie wolą naprawić auto, kupując nieoryginalne części, czasami kilkakrotnie tańsze od oryginalnych – wyjaśnia Dyszlewicz. To pozwala zmniejszyć ryzyko dla skuteczności i trwałości naprawy znacznie obniżyć jej koszty i w konsekwencji niejednokrotnie uniknąć kwalifikacji szkody jako całkowitej.

Comments are closed.