Opel Zafira
  • Kaski dla motocyklistów.

    Do przemieszczenia się za pomoca motocykla nie możemy założyć żadnej pary butów. Polecane są przede wszystkim buty held, jakie właściwie ochraniają stopy jak i kostkę, są wygodne i oporne na zniszczenia, jakich mogą doznać inne rodzaje obuwia w trakcie korzystania z motocykla. Zakup ich jest …
  • Wypadki drogowe to nasz codzienny problem

    Trzeba przyznać, że podróżowanie samochodem ma też swoje ciemne strony. Największym problemem wydaje się być bezpieczeństwo. Statystyki są fatalne w naszym kraju dochodzi coraz więcej wypadków właśnie z udziałem pojazdów mechanicznych. Nie ma weekendu, żeby nie było czarnej serii na drodze. Pomimo faktu, że producenci …
  • Stacja Kontroli Pojazdów

    Znów okazuje się, że nie jasne będą koszty ich działania.Brak gotówki by wypłacić wynagrodzenie prawie 500 pracownikom, 15 mln zł długu, oraz zawiadomienie do prokuratury – taki jest bilans 3-letniego istnienia CUL, które miało „rynkowo” zarządzać częścią policyjnego majątku. – Wdrażamy program naprawczy. Zawiadomienie, które …
Kalendarz
April 2013
M T W T F S S
    May »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Złomowanie powypadkowych aut

Pewnego razu zgłosił się do nas właściciel szanowanego 15 letniego Opla corsy z uszkodzonym w wyniku stłuczki przodem: wgnieciony przedni zderzak i błotnik, zdeformowana maska silnika i zbity reflektor – wyjaśnia Piotr Adamczyk, dyrektor Biura Likwidacji Szkód, Concordia Ubezpieczenia. – Wyceniając szkody okazało się, że naprawa będzie kosztować 4850 zł, a wartość pojazdu wyceniono na 4750 zł – dodaje.Patrząc pod względem ekonomii samochodu nie opłacało się już naprawiać. Ubezpieczyciel wypłacił osobie poszkodowanej róznicę między wartością pojazdu tuż przed szkodą a wartością tego samego pojazdu po wypadku. O losie pojazdu decyduje jego właściciel może go złomować, naprawić lub odsprzedać.Niektóre zakłady proponują odkupienie wraku. Piotr Dyszlewicz, który jest szefem biura likwidacji szkód w Ergo Hestii, zaznacza, że zdarzają się przypadki, kiedy auta z niewielkimi uszkodzeniami kilku elementów nadal jeżdżą po drogach bez naprawy, choć z punktu procedur ubezpieczeniowych powinny trafić na złom. Kiedy szkoda zostanie uznana za całkowitą ludzie wolą naprawić auto, kupując nieoryginalne części, czasami kilkakrotnie tańsze od oryginalnych – wyjaśnia Dyszlewicz. To pozwala zmniejszyć ryzyko dla skuteczności i trwałości naprawy znacznie obniżyć jej koszty i w konsekwencji niejednokrotnie uniknąć kwalifikacji szkody jako całkowitej.

Comments are closed.