Opel Zafira
  • Paliwo wciąż drożeje

    W dzisiejszych czasach musimy zapłacić o 5 groszy więcej za litr paliwa i oleju napędowego niż pod koniec maja – mówi analityk biura Urszula Cieślak. W minionym tygodniu na wielu stacjach nie zostały wprowadzone żadne zmianycen, ale były też takie, na których średnio za litr …
  • Dla kogo wycieczki egzotyczne?

    Wycieczki egzotyczne to ten rodzaj wycieczek, na które wielu z nas ma prawdziwą chrapkę. Podczas pobytu w takich miejscach nie tylko możemy prawdziwie odpocząć i zrelaksować się, ale także poznać zupełnie nową kulturę i nauczyć się nowych rzeczy.
  • Loty Warszawa Modlin zawieszone.

    Modlin Bus zostały zawieszone dzięki decyzji inspektora Nadzoru Budowlanego z powodu zamknięcia na długości 1000 metrów pasa startowego z powodu kruszenia się betonu. Między innymi zostały odwołane loty Warszawa, Modlin które zostały przekierowane na lotnisko Chopina w Warszawie. Loty maja byc wznowione wraz z ponownym …
Kalendarz
April 2013
M T W T F S S
    May »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Złomowanie powypadkowych aut

Pewnego razu zgłosił się do nas właściciel szanowanego 15 letniego Opla corsy z uszkodzonym w wyniku stłuczki przodem: wgnieciony przedni zderzak i błotnik, zdeformowana maska silnika i zbity reflektor – wyjaśnia Piotr Adamczyk, dyrektor Biura Likwidacji Szkód, Concordia Ubezpieczenia. – Wyceniając szkody okazało się, że naprawa będzie kosztować 4850 zł, a wartość pojazdu wyceniono na 4750 zł – dodaje.Patrząc pod względem ekonomii samochodu nie opłacało się już naprawiać. Ubezpieczyciel wypłacił osobie poszkodowanej róznicę między wartością pojazdu tuż przed szkodą a wartością tego samego pojazdu po wypadku. O losie pojazdu decyduje jego właściciel może go złomować, naprawić lub odsprzedać.Niektóre zakłady proponują odkupienie wraku. Piotr Dyszlewicz, który jest szefem biura likwidacji szkód w Ergo Hestii, zaznacza, że zdarzają się przypadki, kiedy auta z niewielkimi uszkodzeniami kilku elementów nadal jeżdżą po drogach bez naprawy, choć z punktu procedur ubezpieczeniowych powinny trafić na złom. Kiedy szkoda zostanie uznana za całkowitą ludzie wolą naprawić auto, kupując nieoryginalne części, czasami kilkakrotnie tańsze od oryginalnych – wyjaśnia Dyszlewicz. To pozwala zmniejszyć ryzyko dla skuteczności i trwałości naprawy znacznie obniżyć jej koszty i w konsekwencji niejednokrotnie uniknąć kwalifikacji szkody jako całkowitej.

Comments are closed.