Opel Zafira
  • Tylnia belka problemem kazdego Forda.

    W każdym aucie kiedy tylko pojawił się na drogach bardzo ważne jest to, aby dbać o każdy jego element dzięki czemu auto będzie mogło człowiekowi dłużej służyć. To właśnie dlatego pojawiają się rózne poradniki, w których każdy mniej zorientowany może znaleźć porady jak zadbać o …
  • Wybieramy wypozyczalnie samochodów.

    Zazwyczaj każdy przedsiębiorca dba o swój wygląd. A przynajmniej powinien. Kontrahenci i podwładni powinni widzieć w nim świetnego biznesmena, który umie zadbać o własne dobro. zeby jednak ten portret okazał się całościowy należy zadbać o całościowy ubiór, wygląd i auto.Dwa pierwsze to typowa praca nad …
  • Zakłady wulkanizacji

    dobre warte zakłady, w których świetnie funkcjonuje mechanika pojazdowa są bardzo doceniane przez kierowców.każdy powinien przywieźc tam swój pojazd, stąd w związku z tym liczy na to, że zostanie prędko i bezproblemowo obsłużony. Są stacje kontroli, które sa świetne jednak sa również bardzo kosztowne, istnieją …
Kalendarz
April 2013
M T W T F S S
    May »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Złomowanie powypadkowych aut

Pewnego razu zgłosił się do nas właściciel szanowanego 15 letniego Opla corsy z uszkodzonym w wyniku stłuczki przodem: wgnieciony przedni zderzak i błotnik, zdeformowana maska silnika i zbity reflektor – wyjaśnia Piotr Adamczyk, dyrektor Biura Likwidacji Szkód, Concordia Ubezpieczenia. – Wyceniając szkody okazało się, że naprawa będzie kosztować 4850 zł, a wartość pojazdu wyceniono na 4750 zł – dodaje.Patrząc pod względem ekonomii samochodu nie opłacało się już naprawiać. Ubezpieczyciel wypłacił osobie poszkodowanej róznicę między wartością pojazdu tuż przed szkodą a wartością tego samego pojazdu po wypadku. O losie pojazdu decyduje jego właściciel może go złomować, naprawić lub odsprzedać.Niektóre zakłady proponują odkupienie wraku. Piotr Dyszlewicz, który jest szefem biura likwidacji szkód w Ergo Hestii, zaznacza, że zdarzają się przypadki, kiedy auta z niewielkimi uszkodzeniami kilku elementów nadal jeżdżą po drogach bez naprawy, choć z punktu procedur ubezpieczeniowych powinny trafić na złom. Kiedy szkoda zostanie uznana za całkowitą ludzie wolą naprawić auto, kupując nieoryginalne części, czasami kilkakrotnie tańsze od oryginalnych – wyjaśnia Dyszlewicz. To pozwala zmniejszyć ryzyko dla skuteczności i trwałości naprawy znacznie obniżyć jej koszty i w konsekwencji niejednokrotnie uniknąć kwalifikacji szkody jako całkowitej.

Comments are closed.